Incerc sa imi dau seama ce as simti daca as fi la volanul ei. Simt un fior doar privind-o in poze. Agresivitatea e imbinata in mod perfect cu senzualitatea. Atentia chiar si la cele mai mici detalii e cat se poate de evidenta. E ca o pisica pe patru roti, dar care nici pe departe nu pare blanda. Are motorul oprit, e tacuta, parca ii place sa o admiri, forma atat de frumoasa a caroseriei, presarata de linii ce iti fura ochii, e prea ispititoare sa nu iti doresti sa te urci in ea. Interiorul ne arata cat de meticulosi au fost designerii, fiecare detaliu, oricat de nesemnificativ, pare o adevarata piesa de arta. Vrei sa ii auzi motorul, bagi cheia in contact, si "muzica" de sub capota isi face drum instantaneu spre urechile tale....... si pornesti la drum. Manevrabilitatea te cucereste mai repede decat iti dai seama. Pana la urma, e si normal, doar vorbim de un Pagani, nu-i asa?
Pagani Zonda Roadster F. E versiunea decapotabila a lui Zonda F. Acest bolid e propulsat de un motor V12 Mercedes-Benz AMG, care are 12 valve si o cilindree de 7291 cmc. Puterea e de 650 de cai putere, obtinuti la 6200 rpm iar cuplul e de 780 Nm obtinuti la 4000 rpm.
"Gumele" cu care e incaltata aceasta capodopera sunt Michelin Pilot Sport 2: fata - 255/35/19; spate - 335/30/20.
Are o lungime de 4435 mm, latime de 2055 mm, inaltime de 1141mm.
Franele sunt 4 discuri ventilate de la Brembo, care actioneaza prin franare hidraulica.
Pretul masinii se ridica undeva pe la 600 de mii de euro.
Aaaa, cred ca orice absurda indoiala cu privire la pret va fi eliminata odata ce veti mai afla si ca:
- are o viteza maxima de 345 km/h
- atinge suta in 3,6 secunde
- atinge 200 km/h in 9,8 secunde
- decelereaza de la 0 la 200 km/h in doar 4,4 secunde.
Cam asta e tot in legatura cu Pagani Zonda Roadster F.
MAINE, VOM VORBI DESPRE O ALTA BOMBA PE PATRU ROTI. VREI SA AFLI DESPRE CARE MASINA E VORBA? NU EZITA SA ACCESEZI WWW.AU7O-MO7O.BLOGSPOT.COM
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu