R8, o masina pe care o stim cei mai multi dintre noi ca fiind una dintre cele mai deosebite masini sportive facute vreodata, iar in prezent poate ca e cea mai speciala masina nemteasca de pe piata. Prin design-ul atat de agresiv si atat de elegant in acelasi timp, e o adevarata ispita pe patru roti, care in permanenta mentine vie in tine dorinta fierbinte de a te bucura de momentele de extaz pe care e capabila sa ti le ofere atunci cand esti tu la volan.
Noul R8 GT are in continuare acelasi motor de pe Gallardo, V10-ul de 5,2 litri care dispune de o putere de 560 de cai putere.
R8 GT are o cutie semi-automata R-Tronic, iar sistemul de tractiune integrala livreaza 15% din putere pe puntea fata iar 85% pe puntea spate. Pentru o tractiune mai buna, puntea spate dispune printre altele, si de un diferential mecanic.
Pentru o franare mai eficienta, discurile ceramice sunt oferite in standard.
La nivel estetic si aerodinamic, schimbarile sunt minore, ele constand in prizele sculptate pe lateral si in spoilere. Eleronul activ este inlocuit de un eleron fix din fibra de carbon, in acest mod eliminandu-se motorasele aditionale, de asemenea obtinandu-se o masa mai redusa.
Fibra de carbon a fost folosita atat in cazul caroseriei cat si al geamurilor, acestea fiind de data aceasta din policarbonat, parbrizul a fost subtiat. Bateria montata pe noul R8 GT este cu 9,4 kilograme mai usoara.
In cazul interiorului de asemenea au fost inlocuite unele materiale grele cu materiale mai usoare, insa nu s-a renuntat la sistemul Bang&Olufsen sau interfaţa MMI.
In urma acestor schimbari, bolidul german reuseste sa atinga suta in 3,6 secunde. Viteza maxima a lui R8 GT este de 320 km/h. Aceste valori il ajuta sa ajunga de la 0 la 100 km/h cu 0,1 secunde mai repede decat Lamborghini Gallardo LP 560-4.
Audi R8 GT va fi produs in doar 333 de unitati, iar in Germania pretul acestui bolid este de 193 000 de euro, fiind ceva mai ieftin decat Gallardo, a carui "inima" bate si in el.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu