Koenigsegg CCXR Edition, o bestie care prin aceasta estetica extrem de agresiva, pur si simplu iti creste apetitul pentru viteza. Parca te face sa iti zici: "ce-as face cu ea daca ar fi aici!". Da, cu totii ne dorim asa ceva si fiecare ar vrea sa se joace cu o asemenea bomba macar o data, daca nu pe un circuit, macar undeva pe o sosea pustie, unde sa fiti doar tu si orizontul indepartat. Ca sa fiu sincer, partea din fata imi cam aminteste de McLaren F1. Cred ca patronul companiei suedeze, Christian von Koenigsegg e un mare fan al celebrului supercar, avand in vedere ca design-ul tipic al oricarui Koenigsegg, cel putin in partea frontala e foarte asemanator cu al lui F1. Dar, asta e doar parerea mea.
CCXR Edition a fost creat printre altele, ca oricare alt Koenigsegg, pentru a oferi lectie de ecologie, masina fiind extrem de economica, spre deosebire de Bugatti Veyron, care are un consum urban undeva pe la 40 de litri la suta, poluand mai mult, avand o putere mai scazuta. Ca tot suntem la capitolul "Consum", e de mentionat faptul ca CCXR Edition consuma 15% benzina, iar 85 % etanol. Asta reprezentand un consum cam de 20 de litri la suta.
Dar, hai sa trecem la ceea ce va intereseaza sa aflati cu adevarat, inima acestui bolid.
CCXR Edition are un motor care dezvolta 1018 cai putere. Da, ati citit bine, 1018 cai. Atinge suta in 2,9 secunde iar viteza maxima este undeva la 400 de km/h. Hmmm, tot ma gandesc, oare sa fie mai rapida ca Veyron-ul?! Grea intrebare. Ce mai vrei sa aflati? Pretul? Sunteti siguri? Ok. Voi ati vrut-o: 2,2 mil de euro. Cred ca nu am facut decat sa va produc senzatia amara a faptului ca sansele de a va urca la volanul ei macar o data sunt..... "microscopice".
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu