MOTORING INFO
Cufunda-te in fascinanta lume a exclusivismului
Acasa English

joi, 3 decembrie 2009

Bugatti Veyron 16.4 (sau Bugatti Veyron EB 16.4)







Ar fi optimist din partea noastra sa speram ca Veyron va fi cea care va rupe traditia Bugatti, acea traditie care spune ca aceste masini sunt scoase in numar mic pe piata si ajung toate in colectii private. Totusi, pretul este mare, foarte mare, si de aceea poate si aceasta va urma traditia.
Cand vezi pentru prima oara un Bugatti Veyron 16.4, ce credeai despre aceasta masina se schimba radical. In primul rand, arata mult mai bine in realitate decat in poze. Stilul este placut si totul pare o opera digitala. La o inspectie mai amanuntita se pot observa detaliile exterioare ale masinii, precum numarul de branhii sau lipsa capotei ce acopera de obicei motorul.
Cand o vezi din exterior, te astepti ca inauntru sa stai chinuit, fara tot confortul necesar. Si totusi nu este deloc rau inauntru, printre decoratiile de piele si aluminiu. In loc sa aiba in interior randuri intregi de butoane si intrerupatoare, cum multi s-ar astepta, bordul si consola au doar controalele multifunctinale pentru tot ce este important. Rezultatul este imbucurator chiar si pentru cei care sufera de claustrofobie.
Veyron este o masina usor manevrabila. Cu tractiune integrala si motor quad turbo de 8 litri, in W16, Veyron iti pune la dispozitie 1.001 cai putere la 6.000 rotatii pe minut, ceea ce face ca tu doar sa apesi pe pedala si vei disparea. Bugatti Veyron 16.4 ajunge de la 0 la 100 km/h in doar 2.5 secunde, de la 0 la 200 km/h in doar 7.3 secunde, iar de la 0 la 300 km/h in 16.7 secunde. Viteza de top a acestei masini este de 405 km/h, si costa nici mai mult nici mai de 1 milion de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu