joi, 3 decembrie 2009
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport - versiunea roadster a celebrului model
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport, cel putin din punct de vedere al designului releva stilul tipic frantuzesc, eu vad foarte multa extravaganta subtila, o eleganta care e adevarat, nu prea atrage atentia ca cea a unui Maserati sau cea a unui Ferrari, dar totusi, care impune mult respect, pt. ca e ca o felina feroce care pare blanda la prima vedere, dar odata ce motorul e pornit si pedala e pana la podea, se dezlantuie, aratand ca dincolo de aparente, e cea mai rapida si mai scumpa decapotabila din lume.
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport este dotat cu plafon pliabil executat din policarbonat si beneficiaza de acelasi motor W16 de 1001 CP care anima si coupe-ul. Roadster-ul atinge 405 km/h, insa viteza maxima scade considerabil pana la 360 km/h cand ruleaza cu plafonul "la cutie".
Pentru a rigidiza autovehiculul dupa inlaturarea acoperisului rigid, inginerii Bugatti au ranforsat intregul pachet, in special zona pragurilor laterale si a tunelului median. De asemenea, prizele de aer de deasupra capetelor pasagerilor au fost intarite prin adaugarea unor cadre din fibra de carbon pentru a oferi o protectie ridicata in cazul rasturnarii.
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport a fost prezentat pentru prima data anul trecut in California, la Pebble Beach Concours d'Elegance. Datorita impactului pozitiv pe care acesta l-a avut asupra publicului, compania detinuta acum de Grupul Volkswagen a decis intrarea sa in productia de serie.
Totusi, roadster-ul nu este pentru oricine, primele 50 de unitati fiind destinate exclusiv clientilor "de casa" Bugatti. Oricum, pretul de 1,4 milioane de euro cred eu ca ii va descuraja pe multi.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu