Tweet |
Impetuosul motor ascuns sub carenajul agresiv dezvolta 201 cai putere la 13.400 rpm. Aceasta performanta a fost reusita prin implementarea unor pistoane forjate foarte usoare, cu o cursa redusa, chiulasa suferind si ea unele schimbari. Evacuarea 4-2-1-4 ofera o curgere corespunzatoare a gazelor de evacuare. Motocicleta beneficiaza de o transmisie cu rapoarte scurte si sase trepte.
Propulsorul are supape de admisie si de evacuare cu diametru mai mare decat motorul care sta la baza acestuia. Admisia este controlata de patru clapete cu diametru de 49 mm, sistem TSS. Motorul este racit cu apa, si toate componentele au fost finisate pentru a reduce cat mai multe frecarile. Sistemul de control al tractiunii prezinta doua moduri de functionare, insotite de doua harti de injectie pentru motor, pentru eficientizarea performantelor si pentru un control sporit al motocicletei.
Sasiul este sudat manual, astfel incat F4 RR se poate adapta pe orice pista, indiferent de conditii.
De asemenea, si directia poate fi ajustata, unghiul acesteia poate fi modificat din furca iar inaltimea bratului oscilant a puntii spate poate fi schimbata in functie de preferintele rider-ului. Suspensia este de provenienta Ohlins iar amortizorul spate este poarta denumirea de Ohlins Racing TTX 36 este cel mai eficient din lume. Acesta are cinci parametri reglabili, astfel incat motocicleta italiana reuseste sa se ridice la standardele oricarui motociclist.
MV Agusta F4 RR poate fi achizitionata la un pret de 22.900 euro.
Via | Automarket
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu