Tweet |
Conceptul ascunde sub capota un motor turbo pe benzina, capabil sa ofere 210 cai putere. Thomas Weber, unul din oficialii Mercedes a declarat ca toate motoarele pe benzina disponibile pe viitorul A-class vor beneficia de turbocompresor. Cutia cu dublu ambreiaj va fi o optiune, in timp ce cutia manuala ramane o oferta standard. Toate versiunile vor fi echipate cu sistemul start-stop, pentru a reduce emisiile.
Thomas Weber le ofera celor mai pretentiosi un mic zambet pe fata, spunand ca noul A-class va dispune si de o varianta AMG.
Ceea ce recunosc, imi place la nebunie in cazul Mercedes, e faptul ca intotdeauna cand intra intr-un anumit segment, reusesc sa construiasca masini foarte frumoase, in multe cazuri chiar naucitoare, insa in ceea ce priveste consumul nu au reusit sa ii bata pe cei de la BMW, bavarezii fiind mult in fata lor si in ceea ce priveste tehnologiile care tin de siguranta, aici ma refer in special la tehnologia Driver Assistance, element care poate reprezenta diferenta dintre viata si moarte, bavarezii reusind sa fie ceva mai evoluati chiar si decat Volvo cu al lor City Safety. Cred ca nici noua generatie A-class nu va fi mai eficienta decat un Seria 1 la consum sau siguranta, insa Mercedes se pricepe de minune sa ofere preturi cam nesimtite, doar pentru ca arata mult mai bine, iar acest lucru ma deranjeaza enorm. In opinia mea, acest model va costa cel putin 20.000 de euro.
Via | Autocar
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu