Tweet |
Varianta de serie va prelua in jur de 99% din estetica implementata pe acest concept, ceea ce eu cred ca este o veste foarte buna, nu cred ca ma poate contrazice cineva. Cu totii am observat ca noul M5 pare ceva mai cuminte decat vechea generatie, insa adevarul e ca avem de-a face tot cu o bestie impetuoasa, imbracata intr-un design destul de agresiv exprimat de elemente estetice precum spoiler-ul frontal modificat, impodobit cu 3 prize de aer mari in scopul racirii motorului si a evidentierii caracterului sportiv al masinii. Nu putem trece cu vederea nici elegantele jante din aliaj de 20 de inch, acoperite cu pneuri de 265/35 ZR20. Aripile frontale beneficiaza de un ornament cromat ostentativ innobilat de sigla diviziei M. Partea din spate ne intampina cu patru tevi de esapament cromate, un deflector si un eleron foarte discret.
Din pacate, constructorul bavarez continua sa fie misterios in ceea ce priveste motorizarea. Este vorba despre un motor V8 TwinTurbo ale carui performante nu au fost dezvaluite. Insa cele mai recente zvonuri indica o putere intre 555 si 600 de cai putere. Motorul va fi asistat de o cutie de viteze automata cu sapte trepte si dublu ambreiaj, numita DCT Drivelogic.
Viitorii posesori BMW M5 F10 vor avea la dispozitie patru moduri de condus intitulate: Confort, Sport, Sport Plus si M.
Deocamdata, cam acestea sunt detaliile cunoscute in legatura cu noul M5.
Via | Automarket, WorldCarFans
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu