Tweet |
Modelul este echipat cu doua motoare electrice pe fata, fiecare dezvoltand 20 de cai. Motoarele sunt insotite de un propulsor turbo de 1.5 litri cu patru cilindri pe benzina, montat central-spate care pune in miscare rotile spate. Unitatile electrice sunt alimentate de o baterie litiu-ion, care poate fi incarcata cu ajutorul sistemul de regenerare a energiei la franare. Conceptul este echipata cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj, prin care pot fi schimbate foarte rapid vitezele.
Nu exista informatii referitoare la performante sau autonomie.
Design-ul futurist exprimat de liniile serpuite foarte agresive si elegante aminteste de modele precum Monza SS 1962 sau Corvair Super Spyder 1963. Practic singurul element care mai are ceva in comun cu modelele actuale este grila fata, dominata de formata intalnita in cazul modelelor recent lansate.
Prototipul beneficiaza de jante de 20 de inch pe fata si jante 21 de inch pe spate.
Interiorul ne asalteaza cu un rafinament debordant si este scaldat intr-o lumina ambientala foarte placuta. Observam o consola centrala impunatoare care practic imparte in doua bordul masinii.
Via | WorldCarFans
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu