Desi viitoarea generatie Defender este programata pentru 2013, Land Rover va lansa la inceputul lui 2011 o varianta imbunatatita a modelului britanic.
Land Rover Defender va fi oferit in doua variante, una avand ampatament scurt iar cealalta ampatament marit. Din punct de vedere al caroseriei, nu vor exista schimbari, optiunile fiind: Pick-up, Douable Cab si Station Wagon.
In ceea ce priveste motorizarea, oferta e la fel de saraca, fiind disponibil doar un singur propulsor, un diesel de 2,1 litri, capabil sa livreze 120 de cai putere si un cuplu de 360 de Nm. Modelul beneficiaza de o transmisie manuala GFT MT-82 cu 6 trepte. De asemenea, Land Rover Defender este echipat cu o tractiune integrala cu diferential central blocabil. Masina e atinge 100 de km/h in 15.8 secunde. Consumul este de 10 litri/100 km. Emisiile de CO2 indeplinesc criteriile specifice normelor Euro 4.
Land Rover Defender are o garda la sol demna de un 4x4 veritabil. Modelul beneficiaza un unghi de atac de 49 de grade si unul de degajare de 47 de grade. Jantele lui Defender sunt imbracate in anvelope de 205 sau 235, depinde de versiune. Aceste detalii il asaza pe Land Rover Defender pe un loc fruntas in ceea ce priveste nivelul abilitatilor offroad.
Modelul britanic are abilitatea de a tracta o sarcina de maxim 3500 de kilograme.
Aceasta versiune imbunatatita va fi produsa pana in 2013, cand va fi lansata viitoarea generatie Land Rover Defender, cu un design deosebit si cu abilitati off-road specifice marcii britanice.
Via | Automarket
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu