Viitoarea generatie BMW M3 F30 va fi echipata cu un motor N54B30T0, care va fi capabil sa livreze 445 de cai putere. Acelasi motor il vom intalni si sub capota lui BMW Seria 1 M, insa in cazul acesta puterea va fi de "doar" 340 de cai putere. Prin lansarea a doua versiuni a acestui motor, BMW va beneficia de o reducere a costurilor de productie si dezvoltare.
Electronica constituie diferenta principala dintre cele doua motoare. Reglarea admisiei de aer in cilindri e realizata prin intermediul sistemului Valvetronic, sistemul de injectie directa BMW este unul de mare presiune, acestea insemnand ca contopirea celor doua tehnologii poate constitui o diferenta importanta in modul de functionare a propulsorului. Ambele tehnologii vor fi implementate pe cele doua unitati, configuratia electronica si unele delicii tehnice vor insemna diferenta dintre cele doua motoare.
BMW M3 nu va mai fi echipat cu motorul V8 de 4.0 litri care dezvolta 420 de cai putere. BMW intentioneaza sa foloseasca din nou un motor cu sase cilindri supraalimentat, care va dispune de o turbina, performantele fiind sporite in acest mod.
Via | Automarket
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu