
Din lateral, lungimea sporita devine cat se poate de evidenta, in timp ce in partea posterioara vedem unele asemanari cu diferite concepte Audi, despre care am mentionat la inceput.
Cea mai importanta schimbare legata de acest model e faptul de aceasta data va folosi platforma MLB care sta la baza modelelor A4, A5, A8 si Q5. In cazul lui A7 si A6, sasiul e contruit in proportie de 20% din aluminiu, pentru a reduce greutatea, dar fara ca pretul sa fie exagerat de mare. Datorita acestui sasiu motorul poate fi montat mai in spate, acest lucru facand ca noul A6 sa fie cel mai manevrabil de pana acum.
In functie de preferinta, noii proprietari vor putea alege intre un propulsor de 2.o litri pe benzina, 2.8 FSI si 3.0 TFSI pe benzina si doua motoare TDI. Sistemul Stop/Start e posibil sa fie disponibil, la fel ca si cel cu tractiune integrala si transmisie manuala cu 6 trepte, 7 trepte S Tronic si transmisie automata cu 8 trepte.
In viitor vor aparea pe piata si un Avant estate si un S6 propulsat de un motor V8 de 4.0 litri.
A6 va debuta in martie la Geneva, iar in vara va ajunge pe piata.




Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu