Oficialii de la Peugeot au anuntat recent detaliile complete in legatura cu modelul 508.
Sub capota lui Peugeot 508 se ascunde un propulsor de e-HDi cu tehnologie Start/Stop. Motorizarile disponibile sunt 8 la numar, 3 pe benzina si 5 diesel. In ceea ce priveste transmisia, exista doua optiuni: o cutie manuala in 6 trepte controlate electronic si o cutie automata in 6 trepte.
Motorul cel mai economic pe care il puteti alege este unul de 1,6 litri e-HDi FAP, care dezvolta 112 CP si un cuplu de 285 Nm, conectat la o transmnisie EGC in 6 trepte. In cazul acestei motorizari, consumul este de 5 litri la suta de km, avand valoarea emisiilor CO2 de 109 gr/km. Versiunea 2,2 litri e-HDi FAP, care echipeaza si versiunea GT, dezvolta 204 CP si un cuplu de 450 Nm, avand o transmisie manuala in 6 trepte. Valoarea eisiilor CO2 in cazul acestui propulsor este de 150 gr/km.
In cazul motorizariloir pe benzina, cel mai puternic motor are o putere de 156 CP, un cuplu de 240 Nm, iar valoarea emisiilor de CO2 este de 150 gr/km.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu