Porsche 918 Spyder. Reactia mea e oarecum similara cu cea pe care pe care am avut-o cand am vazut One 77-ul de la Aston.
Ma cam duce cu gandul la acest model atat de nobil al celor de la Aston Martin. Eu, ca si majoritatea, vad o asemanare puternica a stopurilor lui 918 Spyder cu cele cele ale lui Audi R8.
Profilul mi se pare ca ar fi o mixtura intre legendarul Carrera GT si R8. Sunt tentat sa cred ca cei care au creat design-ul lui R8 s-au inspirat de la Carrera GT, avand in vedere aceasta asemanare a profilului celor doua modele. In fine. Nu mai conteaza care ce a "furat" si de unde.
Ideea e ca cei de la Porsche au creat un model care va pune probleme serioase multor adversari redutabili. Cand o vezi nici nu mai reusesti sa iti pui intrebarea: OARE CE ARE EA IN PLUS FATA DE CELELALTE MASINI DIN SEGMENTUL SAU? dand la o parte aspectul ametitor de irezistibil, aceasta bomba pe patru roti are sub capota un motor V8 de 500 de cai,
insotit de alte doua motoare, care sunt electrice, unul pe puntea spate, iar celalalt pe puntea fata, care mai adauga nesatioasei bestii inca 208 cai. Puterea este transmisa prin cutia PDK cu 7 rapoarte.
"Rezervorul" electric este o baterie Li-lon care poate fi incarcata atat de la o priza normala, cat si prin convertirea energiei cinetice prin reprizele de franare.
Cei de la Porsche sustin ca 918 Spyder atinge suta in 3,2 secunde si are un consum mediu incredibil de doar 3,8 litri/100km. Ei mai spun ca masina e in stare sa parcurga intregul circuit Nurburgring in mai putin de 7 minute si 30 de secunde. Cu alte cuvinte, mai repede chiar decat Carrera GT. Asemenea informatii putini oameni ar fi in stare sa le creada, totul pare prea frumos.
Ca si design, ea pare sa fie o versiune actuala a lui 917. Interiorul pare sa ne spune ca asta e directia in care marca se indreapta. Cam atat despre 918 Spyder. Deocamdata!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu