sâmbătă, 20 februarie 2010
BMW M3
M3, ca sa fiu sincer nu l-am mai vazut niciodata pe strada. Dar recunosc ca imi place. Pana la urma cui ar putea sa nu-i placa?! Cei de la BMW s-au gandit sa ii ofere niste modificari. Ma tot gandesc, cat vor sa mai perfectioneze masina asta?! Nu o fi ea cea mai tare aparitie pe patru roti pe care o poti vedea fie la TV, fie pe strada, dar, intr-adevar, arata destul de agresiv iar cand auzi "muzica" de sub capota reusesti sa realizezi ca are o herghelie foarte generoasa si noile imbunatiri aduse o transforma intr-un bolid care pe un drum pustiu sau pe un circuit poate sa te faca sa simti cum adrenalina pune stapanire pe tine, cand nu te mai saturi de derapaje si in general de senzatia pe care ti-o ofera cand esti la volanul ei.
Noul BMW M3 devine mai eficient, primind funcţia Auto Start Stop Function. În combinaţie cu noua transmisie cu dublu ambreiaj, M3 ajunge să consume în medie doar 11,2 litri/100 km, în ciuda celor 420 CP de sub capotă. Cu adevărat eficient!
Începând din primăvara lui 2010, BMW M3 va primi câteva din avantajele pachetului de tehnologii EfficientDynamics. Astfel, BMW M3 va fi dotat cu funcţia Auto Start Stop , care opreşte automat motorul atunci când maşina staţionează - cu avantaje evidente în traficul aglomerat urban, cu opriri dese la semafoare şi în ambuteiaje. Bineînţeles, simpla apăsare a acceleraţiei reporneşte imediat propulsorul.
Funcţia Auto Start Stop va fi disponibilă atât cu transmisia manuală cu 6 trepte, cât şi cu noua transmisie M Drivelogic, cu 7 trepte şi ambreiaj dublu. În acest ultim caz, performanţele de consum ale lui BMW M3 devin aproape incredibile, cu o valoare de numai 11,2 litri/100 km pentru consumul mediu (faţă de 11,9 versiunea fără Auto Start Stop Function). În cazul versiunii M3 Cabrio, consumul este ceva mai mare, de 11,5 litri/100 km (dar cu 0,7 mai bun decât varianta fără Auto Start Stop Function).
Totodată, BMW M3, în toate cele trei variante de caroserie (Coupe, Cabrio şi Sedan) va îndeplini normele de poluare Euro 5.
Şi o surpriză pentru europeni: deşi iniţial BMW anunţase că pachetul sport "Competition Package" este disponibil doar pentru versiunile BMW M3 comercializate în America, iată că şi versiunile M3 Coupe şi M3 Sedan destinate Europei au dreptul la acest tratament. Individualizarea maşinii prin acest pachet presupune coborârea suspensiei cu 10 mm şi adoptarea unui set nou de jante de 19", cu design în "Y".
Sistemul de control al amortizoarelor EDC are modul Sport special gândit pentru "Competition Package", fiind însoţit de modificări ale cartografiei motorului şi ale sistemului de control al stabilităţii DSC.Nu lipsesc şi o serie de accesorii aerodinamice din fibră de carbon, cum ar fi eleronul de pe capota portbagajului sau flapsurile din spoilerul faţă. Mai multe detalii despre preţuri, cu ocazia Salonului Auto Geneva 2010.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu