marți, 15 decembrie 2009
PORSCHE 9FF GT9-R - 414 km/h
9ff GT9-R este rodul unui constructor independent, dar se profilează "naşul" lui Bugatti Veyron, McLaren F1, Ferrari Enzo, Pagani Zonda în termeni de viteză maximă.
SSC Ultimate Aero nu mai este incontestabil cel mai rapid hypercar omologat pentru şosea, iar Bugatti Veyron, Saleen S7 Twin Turbo, Koenigsegg CCX par dintr-o dată chiar depăşite. Sau cel puţin asta vor să ne transmită cei de la 9ff, care ne prezintă noul lor hypercar 9ff GT9-R. Nu şitm dacă să îi luăm în serios deocamdată, cert este că pornind de la un 911 au făcut un bolid de 1.120 CP, capabil să atingă 414 km/h.
Aşa cum spuneam, au avut ca bază de experimentare un Porsche 911 GT3, dar tehnic vorbind ADN-ul acestui supercar a fost integral reconstruit. Astfel în locul motorului montat în partea din spate, tunerul şi-a implantat central propria unitate, prelungind şi partea posterioară pentru o mai bună stabilitate şi au ataşat un difuzor ca la modelele din FIA GT. Deopotrivă impresionant este şi noul motor care,cu o capacitate de doar 4.0 litri, dar twin-turbo, dezvoltă mai multă forţă decât masivul quad-turbo de la Bugatti Veyron şi un cuplu de 1.050 Nm.
Sub aceste auspicii bolidul poate atinge 100 km/h în 2,9 secunde, 300 km/h în 15,8 secunde iar viteza maximă se profilează a fi 414 km/h. Dacă specificaţiile lor se vor dovedi, acest model va fi mai rapid, decât deţinătorul recordului Guiness Book, SSC Ultimate Aero, care este consemnat cu 412 km/h. Dar spre deosebire de supercar-ul american, cel propus de nemţi va fi oferit într-o gamă mai largă, de 20 de unităţi.
Cei de la 9ff spun că fiecare model va fi unic, făcut după specificaţiile proprietarului şi mai există două versiuni intermediare de performanţă de 750 CP şi 987 CP, pentru cei care se tem de monstruoasa versiune de top. Preţul nu a fost divulgat, dar sigur va fi mai mic decât cel al unui Bugatti Veyron.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu