duminică, 31 ianuarie 2010
Revenge Verde
Maşina este creaţia unui fost tuner de casă GM, transformat în mic producător de modele proprii, prima creaţie Revenge Supercar fiind prezentată chiar anul trecut la salonul american.
La această ediţie Detroit 2010, firma a încercat să atragă publicul prin Revenge Verde Supercar, o maşină despre care mulţi credeau că e un maşină sport ecologică, în genul lui Tesla Roadster. Eroare, însă, deoarece vorbim despre o maşină derivată din supercarul Ford GT.
Potenţialii clienţi ai lui Revenge Verde pot alege dintr-o ofertă de trei motorizări: un V8 de 605 CP de origine Roush Ford Racing, un V8 cu compresor provenit de la Corvette ZR1 sau o motorizare hibridă, botezată HP2ge. Indicativul provine de la combinaţia motor V8 + motor electric, combinaţie care ar trebui să ofere 400 CP şi un cuplul maxim de 500 Nm, în condiţiile unui consum incredibil de 2,1 litri/100 km. Valoare care ar putea explica denumirea Verde...
Preţul de bază al maşinii ar trebui să fie de 190.000 USD, deci cu 50.000 USD mai mic decât al unui Lambortghini Gallardo. Bineînţeles că preţul variază în funcţie de motorizarea preferată, însă cei de la Revenge Supercar vor să atragă atenţia publicului prin alt atu: costurile foarte mici de reparaţie ale maşinii, în cazul unui accident (şi ştim cu toţii că mulţi posesori de supercaruri ajung cu ele în service).
De exemplu, repararea ambreiajului la Gallardo costă peste 15.000 USD, în timp ce aceeaşi operaţie pentru Revenge Verde ar costa sub 5.000 USD. E o nişă neexploatată până acum de vreun alt constructor de maşini sport, într-adevăr.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu